2015/09/12

SZMINKI I BŁYSZCZYKI | AVON, MISS SPORTY, TISANE

Cześć, dziś przygotowałam dla was recenzję szminek, błyszczyków, pomadek... wszystkiego co używam. No to zacznijmy.

1) Szminka miss sporty PERFECT COLOR  - Kupiłam ją w Rossmanie za ok. 10 złoty. Nigdy nie spotkałam takiej szminki, która by miała zapach, a ta właśnie ma - zapach arbuza. Ma świetny odcień brudnego różu, ale zarazem jest również perłowa. Używam 2 miesiące i jestem z niej bardzo zadowolona. Gorąco polecam.




2) Błyszczyk AVON ultra glazewear - To chyba mój ulubiony błyszczyk. Ślicznie prezentuje się na ustach. Ma bardzo wyrazisty połysk, a kolor to zmyłka, ponieważ po użyciu go nasze usta nie nabierają aż tak intensywnego koloru. Idealny do szkoły i na codzień.


3) Błyszczyk miss sporty HOLLYWOOD lip gloss - Błyszczyk kupiłam w Rossmanie za ok. 10 złoty. Ma bardzo soczysty odcień czerwieni, z świetnym połyskiem. Po zastosowaniu go, wyglądam zdecydowanie inaczej, bardzo wpływa na wygląd naszych ust. Używam go 3 miesiące i ciągle spełnia swoją rolę, jednak do szkoły nie polecałabym się nim malować. Jeśli nakładamy go na nasze usta również nie przesadzajmy z ilością :D


4) Balsam do ust - Tisane - Tę pomadkę/balsam kupiła w aptece za 12 zł. Muszę przyznać, że jest świetna na suche usta. Szminka świetnie nawilża, ale również ładnie pachnie. Dobrze sprawdza się zimową porą, kiedy to nasze usta najbardziej potrzebują ochrony. Używam ją już rok i jestem zadowolona z zakupu. Jest bezbarwna.




Tak prezentują się następujące kosmetyki :


Szminka miss sporty PERFECT COLOR 


Błyszczyk AVON ultra glazewear


 Błyszczyk miss sporty HOLLYWOOD lip gloss

PYTANIE DLA WAS :) ODPOWIADAJCIE W KOMENTARZACH :)
Jaki produkt lub kolor szminki, błyszczyku wam najbardziej odpowiada ?

13 komentarzy:

  1. Mam taki sam błyszczyk miss sporty ale różowy i jest super!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam balsam ! Jest super! tylko ja go kupiłam za 20 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie cuda do ust! Wydaje mi się, ze mam identyczny blyszczyk z AVON!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni błyszczyk najlepszy, bardzo ładny kolorek :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, wielu dziewczynom się spodoba :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiscie mam mała manię jesli chodzi o szminki hahaha spora kolekcje mam! :D

    Co do testow to sie nie boj, u mnie bylo tak samo, strasza strasza a i tak napiszesz na tyle ile bedziesz umiala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam takie matowe pomadki z biedronki za chyba 6,99 zl!
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną pomadkę o zapachu arbuza i po prostu ją uwielbiam!
    Obserwuję i pozdrawiam http://skupwydarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. szminka ma bardzo ładny kolor *-*
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta szminka ma śliczny kolor *_*
    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy to chyba ten błyszczyk z Miss Sporty :) Szminki mające zapachy owocowe raczej nie są dla mnie, ja jednak wolę te bezzapachowe, które zazwyczaj są również bardziej soczyste i widoczne. Ale to zależy do jakiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)