2017/11/10

OLEJEK WELLNESS&BEAUTY| LE PETIT MARSEILLAIS

W okresie jesienno-zimowym powinniśmy szczególnie dbać o nasze ciało, które jest podstawą do uzyskania poczucia piękna i pewności siebie. W tym wpisie zaprezentuje wam dwa ciekawe kosmetyki do podstawowej pielęgnacji naszej skóry. Czy są warte polecenia?
OLEJEK DO CIAŁA WELLNESS AND BEAUTY 
O MARCE
Dystrybutorem serii kosmetyków Wellness and Beauty jest Rossmann. W Polsce tylko w tej drogerii są one dostępne. Marka w szczególności jest poświęcona produktom do pielęgnacji ciała - peelingom, olejkom do ciała, solom do kąpieli, żelom pod prysznic czy kremom do rąk. Produkowane są w Niemczech.

O PRODUKCIE
Olejek do ciała mam za zadanie nawilżać naszą skórę oraz ją pielęgnować. Według producenta ten oto produkt posiada niesamowity zapach intensywnej mieszanki ekstraktów z kwiatów wiśni i róży. Skład jego jest naturalny: z oleju słonecznikowego, orzechów makadamia w połączeniu z witaminą E. Po użyciu tego kosmetyku skóra będzie gładka i miękka. Olejek szybko powinien się wchłonąć i nie pozostawiać tłustej warstwy na skórze. Jak więc sprawdził się u mnie?
ZALETY
+ zapach
+ nawilżenie
+ cena
+ wydajność
+ konsystencja typowo oleista
+ natłuszcza skórę
+ dostępność
+ dość szybko się wchłania

WADY 
- opakowanie (Ciężko wydobyć olejek za pomocą tej pompki bez ubrudzenia buteleczki. Jest dla mnie mało poręczna, na samym początku nie mogłam jej odkręcić by otworzyć produkt.)
MOJA OPINIA 
Olejek dostałam na urodziny od koleżanki i pokochałam go. Produkt jak na swoją cenę oraz całkiem dobry skład i działanie jest rewelacyjny. Warto dorzucić go do swojego koszyka, gdy będziecie robić zakupy Rossmanie. Na pewno nie pożałujecie. Mimo swojej wady jakim jest pompka w opakowaniu, nadrabia to nawilżeniem skóry oraz pięknym kwiatowym zapachem. Z ręką na sercu mogę więc go wam polecić.

CENA
Olejek kosztuje 11.99 zł i jest dostępny tylko w Rossmanie.

KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC LE PETIT MARSEILLAIS


O MARCE
Le Petit Marseillais to francuska marka kosmetyków do pielęgnacji ciała. Słynie przede wszystkim z wyrobów mydlanych - żelach pod prysznic, ale i również mleczkach do ciała. W ofercie znajdują się produkty dla kobiet jak i mężczyzn.

O PRODUKCIE
Według producenta ten kremowy żel pod prysznic delikatnie oczyści oraz nawilży naszą skórę, a w dodatku odżywi ją. Owocowy zapach maliny i piwonii na pewno zwali ciebie z nóg. Jaka jest jednak rzeczywistość?
ZALETY
+ zapach (malina i piwonia naprawdę zwaliła mnie z nóg!)
+ konsystencja
+ nawilżenie
+ wydajność
+ opakowanie
+ pieni się

WADY 
- cena (lecz dość często w promocji)
MOJA OPINIA 
Według mnie ten żel od Le Petit Marseillais nie wiele różni się od tych tańszych. Raczej nie kupiłabym go gdyby nie był akurat w promocji, ponieważ jest wiele podobnych produktów równie dobrych i o połowę tańszych. Jednak zapach maliny i piwonii wręcz mnie zahipnotyzował i to on właśnie nadaje temu kosmetykowi oryginalności. Opakowanie dla nas, konsumentów, jest bardzo zachęcające, musicie to przyznać. Czy warto wiec go kupić? Tak, ale polecam go złapać gdy będzie trochę tańszy, by zaoszczędzić i nie przepłacać.

CENA
W drogerii Rossmann koszt tego produktu to 8.99 zł, ja nabyłam go na promocji za ok 4 zł.


19 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą! Te olejki do ciała są bardzo fajne, jednak sposób wydobywania produktu pozostawia wiele do życzenia. Żele Le Petite Marseillis dość dużo kosztują, jednak warto po nie sięgnąć, a zwłaszcza w po promocyjnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel i go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel pod prysznic w wersji 400 ml i jestem z niego całkiem zadowolona. Chociaż zapach po kontakcie z wodą staje się bardzo delikatny. Skóra po prysznicu jest odświeżona i miła w dotyku :) myślę że sięgnę jeszcze po produkty marki LPM :) bardzo chciałabym zostać ich ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jak jest na promocji to warto kupić :)

      Usuń
  4. Żele są super bo można kupić duże opakowanie i nie martwić się o zapasy:D Niestety zapach jest zbyt delikatny, więc używam głównie na wakacje bo wtedy ta subtelność jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jedno i drugie uwielbiam :) Żel za zapach, a olejek za to, ze ekspresowo pomaga nawilżyć ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przetestowałabym olejek, uwielbiam tego typu produkty! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek stosowałam i był bardzo fajny chociaż wolę balsamy.Nie lubię tego uczucia na skórze jak ten olejek czy oliwka się jeszcze nie wchłonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, olejki dłużej wchłaniają się niż balsamy jednak według mnie lepiej natłuszczają skórę :)

      Usuń
  8. Uwielbiam żele pod prysznic tej firmy. Za t ogólnie za olejkami nie przepadam, wolę oleje naturalne np. kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam:) https://dziewczynaresztaswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem, można się czasem zareklamować w komentarzu, ale bez przesady. To już jest spam :/

      Usuń
    2. Bardzo lubię zapachy z linii Le Petit Marsellias. Co rusz to kupuje żel pod prysznic, zawsze inny zapach. Chętnie wypróbuje zaprezentowane przez Ciebie produkty.

      Usuń
  10. Koniecznie muszę je spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam piwonie i maliny, myślę, że zaryzykuję te kilkanaście zł i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)