2017/11/26

#5 Przegląd okazji

Na bloga wróciłam dwa miesiące temu, a to oznacza, że wraca również wasza ulubiona seria #Przegląd okazji, w której to recenzuje sklepy internetowe. W poprzednim, majowym wpisie z zeszłego roku opisałam dla was sklep Granashop, a dziś sprawozdanie z mojej przesyłki, którą zamówiłam na początku listopada. 

Postanowiłam zamówić tym razem ciekawe dodatki, które podkreślą mój styl oraz zainteresowanie, a mianowicie granatowy kapelusz oraz worek ze wzorem aparatu, bo jak wiecie uwielbiam elegancję i fotografię. 
Ile trwała dostawa i jak zapakowana była przesyłka?
Przesyłkę zamówiłam 29 października, a dotarła do mnie 2 listopada. Czekałam, więc na nią cztery dni robocze (wysłana została 30 października). Paczka była dobrze zapakowana, zawartość nie uległa żadnemu zniszczeniu.

Jak wyglądają rzeczy w rzeczywistości? 
Kapelusz jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Jakość jest bardzo zadowalająca, wygląda lepiej na żywo niż na zdjęciach na stronie. Wykonany z przyjemnego w dotyku i dobrego jakościowo filcu, nawet z lepszego niż mój czarny kapelusz z Sinsaya. Przede wszystkim inny oryginalny krój i kolor sprawił, że zakochałam się w nim. Świetnie się układa na głowie. Literka M jest przyszyta do ozdobnej tasiemki, dzięki czemu na pewno nie odpadnie. Mimo, że jego obwód ma wymiary standardowe (one size 58 cm) to w środku kapelusza jest wstążeczka, którą możemy regulować wielkość tak, aby nie spadał nam z głowy. Dodam jeszcze tylko, że w ciemniejszym świetle wygląda na czarny. Na pewno nie jest to mój ostatni kapelusz z Granashop.
Jeśli chodzi o plecak - worek jestem nim odrobinę rozczarowana. Szczególnie tym iż długość sznurka jest bardzo krótka, a nie ma możliwości regulacji. Ewentualnie mogłabym pokusić się na jego wymiane. Sam plecaczek jest bardzo mały, ale byłam tego świadoma, ponieważ na stronie są podane wymiary. Materiał z którego jest wykonany oraz nadruk jest bardzo dobrej jakości.
Jak zamawiać na stronie i czy warto?

Składanie zamówienia
Aby dokonać zakupu możemy zalogować się na stronę lub nie. Jeśli zalogujemy się, będziemy dostawać na e-maila informacje o statusie zamówienia (również można go sprawdzić na stronie w panelu klienta).
Wybrałam opcję płatności przy dostawie, jednak doczytałam się na stronie, że jeśli wybierzemy płatność z góry to jest możliwość dokonania jej przez system DotPay, PayU, Przelewy24 lub samemu logując się na na konto w banku i dokonując przelewu na podane konto.
Mamy wiele opcji dostawy (listowa polecona, ekonomiczna, priorytetowa itd.)

Czy warto?
Myślę, że tak, jeśli zamawiamy więcej niż jedną rzecz, bo wiadomo dostawa trochę kosztuje, ale tak jest w każdym internetowym sklepie. Produkty które dostałam zadowalają mnie, czas przesyłki krótki, więc mogę polecić sklep Granashop.

Moja ocena - 4,5/5
Gdyby worek był regulowany lub miał dłuższy sznurek dałabym 5/5.

Dość znany w internecie sklep online przed wszystkim ze swoich oryginalnych koszulek. Asortyment sklepu różni się od tych, które już recenzowałam. Na stronie znajdziemy wiele akcesorii zaczynając od torebek i naszyjników kończąc na poduszkach i deskach do krojenia. Jednak ja skupię się na ubraniach. Sklep oferuje koszulki damskie jak i męskie. Możemy zamówić poduszkę, kubek lub inne produkty oferowane na stronie, z własnym wzorem. Myślę, że każdy znajdzie coś tam dla siebie. 
1. KOSZULKA DAMSKA RR12  29 zł
2. TOREBKA DOLCE NAPISY BIEL  77 

3. T68BZAMSZOWE BALMANKI GŁADKIE RÓZOWE NC50 PINK 100 zł

W następnym wpisie dowiecie się czy warto zamawiać w tym sklepie i jak są wykonane rzeczy, ponieważ na pewno coś zamówię. 
W sklepie Time For Fashion promocja trwa zawsze (nie tylko w Black Weekend). Może i nie na wszystko, jak jeszcze dziś, ale jak poszuka się dobrze na stronie to zazwyczaj coś się znajdzie. 
Inne sklepy w których na dzień dzisiejszy (26.11.17 r.) trwają wyprzedaże: 

Buty - zalando - 319,00 zł KLIK
Spodnie - zalando - 119,00 zł KLIK
Shopperka - Time For Fashion - 29,99 zł KLIK
Wianek - Time For Fashion - 13,99 zł KLIK
Koszulka - Time For Fashion - 27,99 zł KLIK

Co sądzicie o tych sklepach i ubraniach?
Zamawialiście już coś z Time For Fashion?

7 komentarzy:

  1. Super pasują Ci kapelusze! zazdroszczę, bo ja w takich wyglądam po prostu dziwnie. Może głowę mam za małą. Po zdjęciach widać, że plecak faktycznie ma za krótkie sznurki. Ale pewnie da sie temu jakoś zaradzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) i dokładnie plecak to jednak był lekki nie wypał :/

      Usuń
  2. śliczna torba, a ten kapelusz! mega, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. worek ma fajny wzór, ale dla mnie jest zdecydowanie zbyt mały. ale za to kapelusz jest boski, uwielbiam i ten kolor i takie właśnie nakrycia głowy. i świetnie w nim wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kapelusz, tak malo teraz sie je nosi. Mozna zapomniec o ich uroku. Sklepu nie znam ale napewno go odwiedze i zobacze co tam maja w ofercie

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)